неділю, 12 лютого 2012 р.

Романтичний міні-альбом. Частина друга

Цього тижня я підготувала декілька фото для альбому , деякі з них трішки обробила у фотошопі та роздрукувала.
Чесно вам признаюсь - не могла дочекатись, поки заберу їх із фотосалону, щоб почати оформляти сторінки альбому!
Ось так виглядали розвороти, до їх оформлення

Процес виготовлення самого альбому я вже описувала у попередньому пості. Тому зараз покажу вам вже готові розвороти)))

1.
тут я використала штамп - be my valentine, наклейку i love us, та висічку-метелика зі стразом від Dovecraft.

2.
на сторінці зліва - штамп LOVE, вирізані дироколом голуби, квіточка, напис чорнилом на кальці, яка прикріплена до сторінки трьома брадсами-сердечками;
справа сторінка із кальки, на яку я нанесла натирку LOVE.

3.

на іншій стороні сторінки з калькою наклейка , справа всі написи чорнилом та пером))

4.
зліва - штампи-сердечка, висічки-метелики,  брадс-сердечко та написи чорнилом; справа - написи чорнилом, наклейка - love never fails, штампи сердечка та стрази від Dovecraft.

5.
тут на сторінці справа - фон доповнений штампами, висічки-метелики зі стразами та знову написи пером та чорнилом))

6.
і останній розворот)
тут штамп be my valentine прикрашений стразами, натирка - love, брадс - сердечко та напис memories.
На обкладинці внизу наклейка - handmade

А так виглядає альбомчик збоку
Хоча це мій перший досвід у виготовленні альбомів, та він мені дуже сильно подобається!!!
Сподіваюсь вам  також)
Буду рада прочитати ваші зауваження в коментарях)))

Немає коментарів:

Дописати коментар