середу, 15 лютого 2012 р.

День Закоханих

Всім привіт!
Як ви відсвяткували?
Свято вдалось? У мене так!
Ми провели чудовий вечір з коханим, а перед тим значну частину дня я провела зі своє подругою та спогадами про шкільні роки))) От так)))

З коханим дивились фільм "7 днів та ночей із Мерилін". Не можу сказати, що фільм мене сильно вразив, але як на правдиву життєву історію, він досить цікавий та оригінальний. Можна подивитись у вільну хвилинку!

А тепер я покажу вам валентинку, яку я зробила коханому)))
Признаюсь зразу ідея частково запозичена у блозі Зроби Сам(а)
Я позичила у Яни рамочку з написом, ну дуже вже вона мені сподобалась)
А ось так виглядає моя валентинка:
І коханому вона теж дуже сподобалась)))
І, до речі,  і альбомчик йому дуже сподобався.... він просто не міг повірити, що я це все сама робила)))
А я у подарунок отримала омріяний тональний крем від VICHY =) 

Немає коментарів:

Дописати коментар