неділю, 5 лютого 2012 р.

Романтичний міні-альбом. Частина перша

Всім привіт!
Довго думала, що ж подарувати коханому на День Валентина і вирішила зробити міні-альбом з нашими фото. Ну це крім валентинки, яка до речі вже готова і згодом я її покажу)))
Це мій перший досвід у виготовленні альбомчиків, тому, коли ця ідея прийшла у мою голову, я не мала ані найменшого уявлення як то все буде виглядати і як його зробити... Трохи подивилась фото інших альбомів і вирушила на пошуки потрібних мені матеріалів. Без проблем знайшла кільця, а от з картоном для обкладинки виникли деякі труднощі... я обійшла мабуть половину міста в пошуках чогось цупкішого за картон для основи листівки, і о, чудо, знайшла велииииикий лист дуууууже твердого картону, на щастя мені його порізали в магазині на менші частини, а то в маршрутку не пролізла б =)
Ну а потім почався процес творіння)) Взяла лист скрап-паперу розміром 30х30см, розрізала його на 3 однакові смужки розміром 10х30см, зігнула ці смужки по довжині вдвоє і отримала листки майбутнього альбому. Також взяла аркуш кальки, і вирізала 2 листочки розміром 10х15см. В результаті я отримала три сторінки розділені калькою. Всі листки я продироколила на однаковій відстані звичайним дироколом, щоб згодом одягнути їх на кільця.
Далі я приступила до виготовлення обкладинки. Це був досить складний процес...
Спершу я вирізала 2 аркуші картону розміром 11х16см... Мій старенький канцелярський ніж не витримав випробовування цупким картоном і зламався... довелось бігти в магазин і купувати новий, міцний. Далі я вибрала скрап-папір для обкладинки і вирізала 2 аркуші на 2-3 см довші та ширші за картон та приклеїла їх на картон, загнула краї і заклеїла внутрішню сторону обкладинки білим папером.
Далі я відміряла відстань, на якій потрібно було робити отвори для кілець і зробила їх за допомогою шила. Саме так, шила, адже дирокол з картоном не справився теж, а установлювача люверсів у мене поки немає...
Далі я наділа всі сторінки разом з обкладинкою на кільця і прикрасила обкладинку наклейками, сердечком, а на кільце повісила маленький бантик та підвісочку!
Декілька фото - зовнішній вигляд альбому:


Ось і все! Основа для альбомчика готова! Далі буду працювати над власне його розворотами, які згодом покажу!

Немає коментарів:

Дописати коментар